V hlavních rolích:












Všichni milují hry na hrdiny a taky postavy, které znají už od dětství. Silný válečník, odvážná lučištnice a vychytralý myslitel, co má vždycky plán. V naše charaktery se proměnili fighterka Hanka Gelnarová, rapper Renne Dang a streamer Xnapy, se kterými jsme natočili jejich very own filmové trailery.

Klasické sbírání kódů zpod víček? To by byla nuda! Přišli jsme s plot twistem, ve kterém měli ambasadoři vyzývat své fans, aby se při registraci na webu přidali do jejich hrdinského týmu. Kampaň na sockách pak běžela strategicky ve 3 fázích – teaser, peak a finish line.





Desítky unikátních kreativ pro každou fázi kampaně
6000 zhlédnutých hodin videa

18 000 000 zobrazení

1 000 000 zasažených uživatelů

42 000 prokliků

Z toho 29 051 kódů pro vítězku

84 415 kódů vložených na web

Limitka vyprodaná už v polovině kampaně!


„Kampaň, kterou k Big Shock! Hunger Games limitce přichystali Story TLRS na sociální sítě, nás zaujala především svým high level vizuálním provedením. Plech podle nás dostal přesně takovou pozornost, jakou si zasloužil, a hlavně se vyprodal dřív, než jsme očekávali. Díky různorodosti vybraných ambasadorů se nám navíc podařilo oslovit zcela nové cílové skupiny.”
Štěpán Kišš, Brand Manager Big Shock!
