Stali jsme se partnery Webflow

Populární webdesignový nástroj nedávno spustil platformu sdružující zkušené tvůrce. Story TLRS se stali první českou firmou, která se mezi ně zařadila.

Webflow je aplikace, která umožňuje designérům vyvíjet webové stránky bez nutnosti praktického programování. Díky spojení kódu s vizuálním rozhraním jsme schopní pracovat mnohem rychleji než dřív, aniž bychom byli nuceni ke kompromisům v kvalitě. Jestli jste při čtení zvedli obočí, mrkněte na náš loňský článek.

Ve Story TLRS jsme za poslední dva roky na Webflow spustili přes 30 projektů, pracuje s ním 5 našich designérů a minulý týden jsme udělali další velký krok v jeho používání…

Partnerský program funguje navenek jako místo, kde můžou zákazníci najít a oslovit ověřené profesionály. Na výběr mají dvě skupiny dodavatelů – Professional Partners pro malé a středně velké zakázky, nebo Enterprise Partners pro dlouhodobou spolupráci na rozsáhlých projektech. Pod povrchem vznikl prostor k setkávání komunity zkušených uživatelů a distribuci leadů.

K čemu nám to je?

  1. Členství mezi experty nám umožní bližší kontakt s lidmi z Webflow (na Slacku). Díky němu získáme brzký přístup k informacím o chystaných změnách a lepší technickou podporu.
  2. Když spustíme více než 3 weby za kvartál, vrátí nám Webflow část peněz investovaných do jeho používání. Provize se pohybuje v nižších desítkách procent a zvyšuje se spolu s počtem projektů.
  3. Náš profil se objevil v seznamu profesionálů, což by mohlo vést k zahraničním příležitostem. Tady musíme počítat s 20% provizí opačným směrem.

Jak se zařadit mezi Webflow Experts?

Kolegové z branže, zpozorněte. Přijímací proces se rovná posouzení kvality tří publikovaných klientských zakázek. Se splněním některých požadavků vám pomůže nový Audit panel – a já nabízím úplný seznam seřazený podle důležitosti:

  1. Responzivita (pokrytí 4 základních breakpointů)
  2. Vyplněné alt popisky u obrázků
  3. Používání globálních tříd
  4. Style guide s typografickými prvky a barvami
  5. Zakázané indexování subdomény webflow.io
  6. Pouze jeden H1 nadpis na stránce
  7. Vyplněná SEO data
  8. Smysluplné textace tlačítek a odkazů
  9. Pročištění nepoužitých tříd a interakcí
  10. Správné nastavení projektu – custom CSS v headeru (ne ve footeru), zapnutá minifikace CSS a JS, přidané favicons
  11. Dostatečný kontrast textů

Když projdete prvním kolem, čeká vás už jenom vyplnění informací k vašemu veřejnému profilu. Taky budete muset odslouhlasit obecné guidelines a smluvní podmínky. Ve zkratce se v nich dočtete, že se od vás očekává aktivita, spolehlivá komunikace a kvalitní výstupy. Nic překvapivého 👌

Tak co, jdete do toho taky? 🙌

Štěpán Landa

Autor

Štěpán Landa

Design Lead

LinkedIn

Další články z našeho blogu

Všechny články