Webflow je aplikace, která umožňuje designérům vyvíjet webové stránky bez nutnosti praktického programování. Díky spojení kódu s vizuálním rozhraním jsme schopní pracovat mnohem rychleji než dřív, aniž bychom byli nuceni ke kompromisům v kvalitě. Jestli jste při čtení zvedli obočí, mrkněte na náš loňský článek.
Ve Story TLRS jsme za poslední dva roky na Webflow spustili přes 30 projektů, pracuje s ním 5 našich designérů a minulý týden jsme udělali další velký krok v jeho používání…
Partnerský program funguje navenek jako místo, kde můžou zákazníci najít a oslovit ověřené profesionály. Na výběr mají dvě skupiny dodavatelů – Professional Partners pro malé a středně velké zakázky, nebo Enterprise Partners pro dlouhodobou spolupráci na rozsáhlých projektech. Pod povrchem vznikl prostor k setkávání komunity zkušených uživatelů a distribuci leadů.

K čemu nám to je?
- Členství mezi experty nám umožní bližší kontakt s lidmi z Webflow (na Slacku). Díky němu získáme brzký přístup k informacím o chystaných změnách a lepší technickou podporu.
- Když spustíme více než 3 weby za kvartál, vrátí nám Webflow část peněz investovaných do jeho používání. Provize se pohybuje v nižších desítkách procent a zvyšuje se spolu s počtem projektů.
- Náš profil se objevil v seznamu profesionálů, což by mohlo vést k zahraničním příležitostem. Tady musíme počítat s 20% provizí opačným směrem.

Jak se zařadit mezi Webflow Experts?
Kolegové z branže, zpozorněte. Přijímací proces se rovná posouzení kvality tří publikovaných klientských zakázek. Se splněním některých požadavků vám pomůže nový Audit panel – a já nabízím úplný seznam seřazený podle důležitosti:
- Responzivita (pokrytí 4 základních breakpointů)
- Vyplněné alt popisky u obrázků
- Používání globálních tříd
- Style guide s typografickými prvky a barvami
- Zakázané indexování subdomény webflow.io
- Pouze jeden H1 nadpis na stránce
- Vyplněná SEO data
- Smysluplné textace tlačítek a odkazů
- Pročištění nepoužitých tříd a interakcí
- Správné nastavení projektu – custom CSS v headeru (ne ve footeru), zapnutá minifikace CSS a JS, přidané favicons
- Dostatečný kontrast textů
Když projdete prvním kolem, čeká vás už jenom vyplnění informací k vašemu veřejnému profilu. Taky budete muset odslouhlasit obecné guidelines a smluvní podmínky. Ve zkratce se v nich dočtete, že se od vás očekává aktivita, spolehlivá komunikace a kvalitní výstupy. Nic překvapivého 👌
Tak co, jdete do toho taky? 🙌