Becherovka

Komiksová bublina

Ikonický český likér, který si už přes dvě staletí drží svou kvalitu i popularitu.

Požadavek klienta

Zlepšit komunikaci na sociálních sítích, přizpůsobit ji nové cílové skupině a podpořit značku v offline prostředí. K tomu vyvinout nový globální web, který ji představí světu.

Story TLRS řešení

Začali jsme vytvářet kvalitní obsah, aby značka na sociálních sítích oslovila i mladší publikum. Becherovku jsme reprezentovali na festivalech v #BecherZone a k tomu provozovali Bechermarket – stránky, na kterých mohou fanoušci získat Becherovkou inspirované produkty v limitovaných edicích od českých řemeslníků.

Nový globální web jsme navrhli tak, aby jeho vzhled odpovídal aktuální tonalitě a představil všechno důležité, co se s Becherovkou za dobu její existence a poctivé výroby pojí. Součástí webu je i administrační systém pro správu obsahu v několika jazycích.

Více na www.becherovka.comwww.bechermarket.cz

Chci projekt od Story TLRS

Jako součást komunikační skupiny Near & Dear máme přesah do PR, foto a video produkce, strategií a konceptů, takže pro nás není žádná výzva moc velká.
Napište nám
Adéla Marešová