
Požadavek klienta
ČSOB si pro propagaci Flexi půjčky, která slouží k refinancování dříve uzavřených půjček, vybrala interaktivní personalizované video zastřešené mailingovou kampaní.

Story TLRS řešení
Představte si, že dostanete své oblíbené jídlo rozdělené na několika talířích. Nedává to smysl, že? A s půjčkami je to stejné. Nikdo nechce mít půjčky rozdrobené na několik částí, když může mít jen jednu za výhodnějších podmínek.
Natáčelo se 3 dny a vzniklo 336 stop, které pokryly několik dějových linek našeho interaktivního videa. Aby fungovalo na všech zařízeních, vyvinuli jsme vlastní přehrávač, který umožňuje interaktivitu i personalizaci. Díky tomu mohl kuchař mimo jiné oslovit diváka jménem a nabídnout mu snídani, oběd nebo večeři podle aktuálního času.
Kampaň jsme pak rozjeli s A/B testovanými newslettery. Ty byly napojené na databázi, z jejíchž údajů se divákovi poskládal celý příběh na námi vytvořené stránce.
Přestože už kampaň skončila, pořád se můžete vžít do role klienta.

80 %
Míra zhlédnutí videa až do konce