Herkules

Komiksová bublina

Příběh naší spolupráce s českou společností Druchema se začal psát v září roku 2017, kdy jsme založili facebookovou stránku lepidla Herkules, která byla prvním vstupem značky do světa social médií.

Požadavek klienta

Vzhledem k tomu, že na počátku nebylo klientem jasně stanoveno, jakým směrem se má komunikace ubírat, stáli jsme před nepopsanou tabulí.

Kladli jsme si otázku, jak uchopit komunikaci brandu, který zná šestiletý Honzík i jeho babička, a zároveň vysvětlit primární cílové skupině školáků ve věku 13 až 18 let, že při rozhodování mezi starou českou klasikou a konkurencí by jejich volba měla rozhodně padnout na žlutočerveného svalovce.

Přes klasické flat laye a nechvalně úspešný post o čichání lepidla jsme se dostali k příspěvku, který nám odhalil, jak přimět naši cílovku lajkovat, komentovat a sdílet.

Královnou krásy se stává … Miss Lepidlo!

Na základě příspěvku, ve kterém fanoušci měli zvolit svou lepivou královnu krásy, nám došlo, že kouzlo tkví v pořádně ulítlém nápadu a rošťáctví. Proto jsme se s nimi rozhodli mluvit o poznámkách, pětkách z testů, milostných dopisech, jejich spolužácích apod. Herkules zároveň potřeboval rodinu, která by ho přijala a začala aktivně používat. Proto se začal v postech objevovat Pepa Herkules, Venca Lepík, paní učitelka Lepivá, Tonda Lepenka a další.

#ULEPENYSRPEN

Zanedlouho přišla od klienta doslova #UlepenaChallenge. Za stejný budget aktivovat fanoušky v srpnu, tedy v měsíci, kdy se děti pomalu začínají chystat zpět do školy. Miss Lepidlo nám prozradila, jak na to, a my jsme s chutí a elánem odstartovali měsíc plný soutěží, ujetých nápadů a výzev, které fanoušky doslova přilepily k našemu profilu.

Třikrát hurá slizu!

Spokojenost byla na naší i klientově straně a další výzva na sebe nenechala dlouho čekat. V září roku 2018 se do naší rozrůstající se rodiny SoMe profilů přidal i Instagram. Z něj jsme se rozhodli udělat studnici plnou DIY nápadů, abychom fanouškům ukázali, co všechno můžou s Herkulesem tvořit. Naším největším esem v rukávu bylo video o přípravě slizu. Na jeho přípravu teenageři na Instagramu nenechají dopustit a horlivě nám tedy začali posílat tipy, jak ho dělají oni. Sliz nám pomohl profil raketově nakopnout a v půlce října — měsíc a půl po založení — jsme se pyšnili už 2 500 sledujícími.

5,87 %

Komiksová bublina

Se stejným media budgetem jsme meziročně zvýšili engagement rate z 1,3 % na 5,87 %

Chci projekt od Story TLRS

Jako součást komunikační skupiny Near & Dear máme přesah do PR, foto a video produkce, strategií a konceptů, takže pro nás není žádná výzva moc velká.
Napište nám
Adéla Marešová
Šipka vlevo
Zpět na případovky