Lepidlo Herkules

Komiksová bublina

Tradiční česká společnost Druchema vyrábí dnes už legendární lepidlo Herkules od přelomu 50. a 60. let. A její práce rozhodně nepřišla nazmar – už jen pokud jde o samotné jméno, je Herkules bez debaty nejznámějším výrobkem svého druhu na našem trhu.

Požadavek klienta

Klient si objednal animovaná videa, která budou zároveň pracovat s prvky 3D grafiky. Součástí zadání byl samozřejmě i voice over a doplňující sound design. Kampaň „Pozor, lepí!“ měla obsahovat celkem pět videí s desetivteřinovou stopáží. Důraz byl kladen na cílovou skupinu dětí školního věku. Kampaň tak musela komunikovat aktuální témata (doma vyrobený zábavný sliz) nebo zažité evergreeny (někdy až vtipné poznámky od učitelů).

Story TLRS řešení

Při tvorbě jednotlivých videí jsme kladli důraz na občas až rozpustilé grafické zpracování a úderné repliky. Produkci jsme řešili od návrhu počátečního konceptu až po finální postprodukční úpravy.

Právě animovaná reklamní videa pro náš tým Více než video představují oblíbenou výzvu. Jsme rádi, že je pro naše klienty dokážeme zajistit od návrhu až po realizaci.

Finální videa jsme odevzdali klientovi a ten je nasadil jako internetové i televizní spoty. Sami je můžete zhlédnout na Youtube kanálu Druchemy.

Chci projekt od Story TLRS

Jako součást komunikační skupiny Near & Dear máme přesah do PR, foto a video produkce, strategií a konceptů, takže pro nás není žádná výzva moc velká.
Napište nám
Adéla Marešová
Šipka vlevo
Zpět na případovky