
Požadavek klienta
Klient si objednal animovaná videa, která budou zároveň pracovat s prvky 3D grafiky. Součástí zadání byl samozřejmě i voice over a doplňující sound design. Kampaň „Pozor, lepí!“ měla obsahovat celkem pět videí s desetivteřinovou stopáží. Důraz byl kladen na cílovou skupinu dětí školního věku. Kampaň tak musela komunikovat aktuální témata (doma vyrobený zábavný sliz) nebo zažité evergreeny (někdy až vtipné poznámky od učitelů).

Story TLRS řešení
Při tvorbě jednotlivých videí jsme kladli důraz na občas až rozpustilé grafické zpracování a úderné repliky. Produkci jsme řešili od návrhu počátečního konceptu až po finální postprodukční úpravy.
Právě animovaná reklamní videa pro náš tým Více než video představují oblíbenou výzvu. Jsme rádi, že je pro naše klienty dokážeme zajistit od návrhu až po realizaci.
Finální videa jsme odevzdali klientovi a ten je nasadil jako internetové i televizní spoty. Sami je můžete zhlédnout na Youtube kanálu Druchemy.