Lipton

Komiksová bublina

Pro nejprodávanější značku čajů na světě jsme vymysleli a natočili krátké TV spoty, díky kterým se diváci seznámili s jejich novými ovocnými čaji a navnadili na nadcházející pořad.

Náš úkol

Cílem podzimní video kampaně bylo představit novou produktovou řadu ovocných čajů. Klient si přál vizuálně výrazný koncept vyjadřující emoce a náladu spojenou s pitím čaje.

Cílovou skupinou byly aktivní ženy starší 25 let, pro které je pití čaje příležitost se na chvilku zastavit a odpočinout si. I díky tomu byla hlavní myšlenka o zastavení se v rušné době. To je navíc hodnota, kterou chce Lipton dlouhodobě komunikovat. Využili jsme claim „Ponoř se do světa ovocných chutí“ a doplnili ho o vizuál rozpouštění čaje v horké vodě.

Zpomalte...

Do světa jsme vypustili uklidňující, meditativní sponzoringové spoty, při kterých se divák může na chvilku zastavit a nechat myšlenky jen tak plynout. Doprovázela je sdělení jako Objevujte, Ochutnejte nebo Uvolněte se, která vyjadřují náladu spojenou s pitím čaje.

476 931

Komiksová bublina

Počet uživatelů zasažených na Youtube

549 844

Komiksová bublina

Počet uživatelů zasažených na Facebooku a Instagramu

39,99 %

Komiksová bublina

Průměrná míra zhlédnutí videa