Náš úkol
Cílem podzimní video kampaně bylo představit novou produktovou řadu ovocných čajů. Klient si přál vizuálně výrazný koncept vyjadřující emoce a náladu spojenou s pitím čaje.
Cílovou skupinou byly aktivní ženy starší 25 let, pro které je pití čaje příležitost se na chvilku zastavit a odpočinout si. I díky tomu byla hlavní myšlenka o zastavení se v rušné době. To je navíc hodnota, kterou chce Lipton dlouhodobě komunikovat. Využili jsme claim „Ponoř se do světa ovocných chutí“ a doplnili ho o vizuál rozpouštění čaje v horké vodě.
Zpomalte...
Do světa jsme vypustili uklidňující, meditativní sponzoringové spoty, při kterých se divák může na chvilku zastavit a nechat myšlenky jen tak plynout. Doprovázela je sdělení jako Objevujte, Ochutnejte nebo Uvolněte se, která vyjadřují náladu spojenou s pitím čaje.

476 931
Počet uživatelů zasažených na Youtube
549 844
Počet uživatelů zasažených na Facebooku a Instagramu
39,99 %
Průměrná míra zhlédnutí videa