Pop-up Máj

Komiksová bublina

Jak jsme během měsíce zaplnili největší pop-up store ve střední Evropě!

V dubnu 2019 nás oslovila realitní společnost Cushman & Wakefield, která spravuje obchodní dům Máj. Ten koupil nový majitel a chystá v něm nákladnou rekonstrukci. Než k ní dojde, chce volné prostory využít na maximum.

Na konci května skončily v nájmu dosavadní obchody a před námi stál velký úkol – dát světu vědět, že ikonická budova Máje na Národní třídě je volná pro nové nájemce. Ale jen na chvilku, než začne rekonstrukce.

Společně s klientem jsme se rozhodli pro nový koncept provozu – pop-up store. A na nás bylo to celé odkomunikovat za jeden jediný měsíc.

Za tu chvilku jsme vytvořili novou grafickou identitu, nafotili prázdné prostory obchodního domu a vytvořili web pro získání nových nájemců. Na konci května jsme pak spustili výkonnostní a obsahovou kampaň na Linkedinu, Facebooku i Instagramu a podpořili ji cíleným PR v médiích.

A výsledek? Kampaň nám nejlépe zafungovala na Instagramu, kde byl konverzní poměr 1,7 % a díky tomu jsme během měsíce nasbírali tolik leadů, že se nám podařilo obchodní dům Máj úplně zaplnit.

Přesvědčte se o tom sami, až půjdete kolem, nebo si přečtěte více v PR zprávě 😉

Chci projekt od Story TLRS

Jako součást komunikační skupiny Near & Dear máme přesah do PR, foto a video produkce, strategií a konceptů, takže pro nás není žádná výzva moc velká.
Napište nám
Adéla Marešová
Šipka vlevo
Zpět na případovky