
V dubnu 2019 nás oslovila realitní společnost Cushman & Wakefield, která spravuje obchodní dům Máj. Ten koupil nový majitel a chystá v něm nákladnou rekonstrukci. Než k ní dojde, chce volné prostory využít na maximum.
Na konci května skončily v nájmu dosavadní obchody a před námi stál velký úkol – dát světu vědět, že ikonická budova Máje na Národní třídě je volná pro nové nájemce. Ale jen na chvilku, než začne rekonstrukce.
Společně s klientem jsme se rozhodli pro nový koncept provozu – pop-up store. A na nás bylo to celé odkomunikovat za jeden jediný měsíc.
Za tu chvilku jsme vytvořili novou grafickou identitu, nafotili prázdné prostory obchodního domu a vytvořili web pro získání nových nájemců. Na konci května jsme pak spustili výkonnostní a obsahovou kampaň na Linkedinu, Facebooku i Instagramu a podpořili ji cíleným PR v médiích.
A výsledek? Kampaň nám nejlépe zafungovala na Instagramu, kde byl konverzní poměr 1,7 % a díky tomu jsme během měsíce nasbírali tolik leadů, že se nám podařilo obchodní dům Máj úplně zaplnit.
Přesvědčte se o tom sami, až půjdete kolem, nebo si přečtěte více v PR zprávě 😉