
Týmová práce
Během roku 2018 jsme měli na starost jak lokalizování globálního obsahu tak tvorbu našeho vlastního. Obě disciplíny jsou pro nás už hračka. Na Facebooku jsme získali 13 milionů impresí a vytvořili neuvěřitelných 199 eventů. Na Instagramu jsme vypotili 309 příspěvků a nabrali téměř 1 600 nových fanoušků. Dobře my!
Celá Praha v pohybu,
to byla naše největší kampaň pro Reebok
Reebok Experience Store 2018 nebyl obyčejný obchod, ale exkluzivní pop-up store s vlastním sálem, kde si každý mohl zdarma vyzkoušet různé sportovní lekce a rovnou si k tomu nakoupit vybavení. Na pražské náplavce jste si v unikátní tělocvičně na vodě zacvičili crossfit, jógu nebo se proběhli s Reebok Run Crew. My jsme tam po celou dobu fotili, točili a postovali v reálném čase.

Náš cíl
Cílem kampaně bylo samozřejmě přivést lidi do obchodu, ale mířili jsme ještě o kus dál. Chtěli jsme inspirovat lidi v Praze k pravidelnému pohybu a ukázat jim široké možnosti od tance po činky. Protože, jak se říká, sportem ku zdraví!
Story TLRS řešení
Kampaň běžela od července do září 2018 a kromě tvorby obsahu jsme se postarali taky o kompletní produkci. Vznikla samostatná stránka Reebok Experience Store na Facebooku a makali jsme i na obsahu pro Instagram a Stories. Lifestylové příspěvky mířily především na ženy a nechyběly ani ukázky outfitů, které si mohly rovnou koupit. Velkou ozdobou fotek i videí byla naše ambasadorka, krásná herečka Veronika Arichteva, která v duchu sloganu „Be More Human“ motivovala k pravidelnému tréninku.

370 000
Za dva měsíce jsme oslovili přes 370 000 unikátních uživatelů
74 %
Zasáhli jsme 74 % hlavní cílové skupiny
9 692
Lekcí se zúčastnilo 9 692 lidí