Reebok

Komiksová bublina

Naše spolupráce se značkou Reebok, která odstartovala standardní správou Facebooku a Instagramu, rychle přerostla v několik samostatných eventů a kampaní. Do cíle jsme doběhli jako vítězové – podívejte se jak!

Týmová práce

Během roku 2018 jsme měli na starost jak lokalizování globálního obsahu tak tvorbu našeho vlastního. Obě disciplíny jsou pro nás už hračka. Na Facebooku jsme získali 13 milionů impresí a vytvořili neuvěřitelných 199 eventů. Na Instagramu jsme vypotili 309 příspěvků a nabrali téměř 1 600 nových fanoušků. Dobře my!

Celá Praha v pohybu,
to byla naše největší kampaň pro Reebok

Reebok Experience Store 2018 nebyl obyčejný obchod, ale exkluzivní pop-up store s vlastním sálem, kde si každý mohl zdarma vyzkoušet různé sportovní lekce a rovnou si k tomu nakoupit vybavení. Na pražské náplavce jste si v unikátní tělocvičně na vodě zacvičili crossfit, jógu nebo se proběhli s Reebok Run Crew. My jsme tam po celou dobu fotili, točili a postovali v reálném čase.

Náš cíl

Cílem kampaně bylo samozřejmě přivést lidi do obchodu, ale mířili jsme ještě o kus dál. Chtěli jsme inspirovat lidi v Praze k pravidelnému pohybu a ukázat jim široké možnosti od tance po činky. Protože, jak se říká, sportem ku zdraví!

Story TLRS řešení

Kampaň běžela od července do září 2018 a kromě tvorby obsahu jsme se postarali taky o kompletní produkci. Vznikla samostatná stránka Reebok Experience Store na Facebooku a makali jsme i na obsahu pro Instagram a Stories. Lifestylové příspěvky mířily především na ženy a nechyběly ani ukázky outfitů, které si mohly rovnou koupit. Velkou ozdobou fotek i videí byla naše ambasadorka, krásná herečka Veronika Arichteva, která v duchu sloganu „Be More Human“ motivovala k pravidelnému tréninku.

81

Komiksová bublina

Vytvořili jsme 81 příspěvků na Facebook a Instagram

370 000

Komiksová bublina

Oslovili jsme přes 370 000 unikátních uživatelů

74 %

Komiksová bublina

Zasáhli jsme 74 % hlavní cílové skupiny