Sazkabet

Komiksová bublina

Kdo nelajkuje, není Čech.

Požadavek klienta

Úkol zněl jasně – zvednout engagement a povědomí o značce, získat nové zákazníky, ale hlavně vytvořit komunitu, která bude sdílet svou vášeň pro sport na facebookovém profilu SazkaBet. Nic jednoduchého, ale zhostil se toho náš nejpovolanější, sportovec tělem i duší, Martin.

Znát cílovku je základ

80 % mužů, třetina z nich 24–35 let, ale všichni do jednoho sportovní blázni. A ti zkrátka chtějí projevovat své názory a sportovní preference. Proto jsme jim nabídli aktuální sportovní servis, ale hlavně možnost diskutovat o tom, co je baví. Je lepší Sparta nebo Slavia? Messi nebo Ronaldo? Nadal nebo Federer?

Součástí aktivace fanoušků byly, kromě klasických statických formátů, různé hlasovačky, rotující reklamy, GIFy, FB Sazkabet rámečky nebo LIVE streamované posty. Navíc jsme vsadili na humor – a vyplatilo se! S tím totiž nepracovaly žádné další sázkové kanceláře.

Běžná pracovní doba neexistuje

Ve sportu se všechno rychle mění a tomu jsme se museli přizpůsobit i my. Během OH v Pchjongčchangu social media manažer Martin každou noc vstával (kdykoli mezi půlnocí a polednem, často i několikrát), aby postoval na profil Sazkabet aktuální sportovní výsledky. Díky Ledecké se to ale prý vyplatilo. A naší zapálenosti si všimli i fanoušci.

561

Komiksová bublina

Počet publikovaných příspěvků v roce 2018

17 %

Komiksová bublina

Odhadovaný roční nárůst brand recognition

0,92 Kč

Komiksová bublina

Průměrná cena za reakci