Big shock!

Jak jsme vyprodali
herní limitku

Hraní akčních videoher vyžaduje rychlé reflexy, dobrou strategii a také spoustu energie. To víme nejenom my, ale i Big Shock!, který na podzim 2022 představil limitovanou edici svého energiťáku věnovanou gamerům a novince Call of duty: Modern Warfare II. My jsme se postarali o to, aby se o ní dozvědělo co nejvíce hráčů.

96 tisíc

prokliků na web

16 milionů

impresí

Ačkoliv jsme se nevyhýbali konvenčním sociálním sítím, věděli jsme, že perfektní cílovku najdeme na Twitchi – streamovací platformě zaměřené primárně na hráče počítačových a konzolových her. Tam naše kroky směřovaly jako první.
Ve spolupráci s Big Shock! ambasadorem Xnapym a RobDiesALot jsme krátce po vydání herní novinky naplánovali 6hodinový stream, během kterého jsme pravidelně představovali novou limitku i možnost zapojení se do soutěže o PS5 a další výhry v rámci věrnostního programu, který Big Shock! provozuje.
A šest hodin je dlouhá doba, během které jsme nasbírali dostatek zajímavého materiálu, který jsme poté mohli použít v dalších kreativách jak na samotném Twitchi, tak na Facebooku, Instagramu, TikToku nebo YouTube. Xnapyho jsme dále nechali stát se hlasem dalších kreativ, aby se o nové limitce hráči dozvěděli z úst toho, kdo je jedním z nich.

212 %

nárůst počtu registrací
do věrnostního programu*

198 %

nárůst počtu vložených
kódů
z plechovek*

A dopadlo to skvěle

Hráči hráčům věří (pokud zrovna nehrají multiplayer a nejsou v opačném týmu), a tak se nám podařilo z Big Shock! Call of Duty vytvořit nejrychleji prodávající se limitku v historii značky. Také jsme pořádně naboostili Big Shock! věrnostní program, ve kterém mohou lidé vyměňovat kódy z plechovek za zajímavé ceny. Čísla mluví samy za sebe, mrkněte na ně!

Aktivity, které k nové limitce přichystali Story TLRS, přinesly mimořádný úspěch. Získali jsme daleko víc registrací, než jsme předpokládali, nemluvě o tom, že se nám tuto limitovanou edici podařilo vyprodat v rekordním čase.

Tomáš Cholt, Big Shock!

Nemáte 6 hodin
na herní stream?

Mrkněte, jak to umíme i s krátkými videi!
Přepnout na TikTok

A ještě krátké opáčko. Celou case study si můžete prohlédnout i v tomto videu.

Chci projekt od Story TLRS

Jako součást komunikační skupiny Near & Dear máme přesah do PR, foto a video produkce, strategií a konceptů, takže pro nás není žádná výzva moc velká.
Napište nám
Adéla Marešová