Grohe

Vystavili jsme Čechům
vodní vyúčtování

Spousta českých „utahovačů kohoutků“ stále nemá tušení, kolik vody se spotřebovalo na výrobu jejich trička, piva nebo hovězího steaku. To jsme společně s Grohe změnili a ukázali jsme Česku, co je to vodní stopa.
Tři lidé na natáčení

Moralizovat, ale zábavně

Cílem kampaně bylo posílit vnímání značky Grohe ve spojení s udržitelností – tématem úspory vody, kterému se dlouhodobě věnuje.
Ze zkušenosti ale víme, že složitá témata lidi moc nezajímají. Proto jsme potřebovali téma vodní stopy přinést tak, aby o něj projevili zájem – hravě a zábavně. Spustili jsme proto soutěžní kvíz, díky kterému mohl každý snadno zjistit, kolik vody – přímo i nepřímo – spotřebuje. A výsledky?

996 682

lidí zasáhla naše kampaň

77 %

návštěvníků webu vyplnilo
kvíz do konce

23 174

lidí nám na sebe nechalo kontakt

Kalkulačka vodní stopy

Každý mohl během pár minut zjistit, jestli v tom umí chodit nebo jim teče do bot. A jakoby mimochodem se dozvěděl i pár zajímavostí na téma šetření vodou. Na samotném konci jsme lidem rozdali personalizovaná „vodní vyúčtování“, která mohli sdílet se svými přáteli. Navíc ti, kteří nám na sebe nechali email, mohli vyhrát nejnovější iPhone.
Abychom při tvorbě kalkulačky nevařili z vody, konzultovali jsme okruhy otázek s odborníky z projektu H2Ospodář, kteří nám také poskytli nezbytná data pro výpočty. Díky velkému počtu zapojených lidí jsme ale také získali spoustu zajímavých dat, které jsme mohli použít v další komunikaci.

Přes vodopády dál a dál

Data jsme použili i v tiskové zprávě, kterou zveřejnily deníky napříč republikou v 11 podobách. Spolupracovali jsme i se známými influencery, kteří nám pomohli téma vodní stopy šířit dál a přinesli instagramovému profilu Grohe nové sledující, kteří zůstali i po skončení kampaně. Děkujeme, KovymuNicole z Cup of Style.

Nechte si vystavit vyúčtování

vodní kalkulačka

Chci projekt od Story TLRS

Jako součást komunikační skupiny Near & Dear máme přesah do PR, foto a video produkce, strategií a konceptů, takže pro nás není žádná výzva moc velká.
Napište nám
Adéla Marešová