Sirupy Yo

Seznamte se s Yolkou. Holkou, co miluje ovoce.

Značky ze sektoru FMCG svou komunikaci často orientují pouze na produkt. Jak ale pojmout komunikaci jinak, navázat vztah s fanoušky a vyhnout se zaběhnutým fotobankovým klišé? Odpověď jsme našli ve vytvoření unikátní tváře značky.
Tři lidé na natáčeníTři lidé na natáčeníTři lidé na natáčení
Tři lidé na natáčení
Vytvořit fungujícího maskota, se kterým se cílová skupina snadno ztotožní, to není jen tak. Z nespočtu brainstormingů se pod rukama naší designérky Téry zrodila Yolka, díky které si mohou zaneprázdněné maminky zavzpomínat na svá bezstarostná dívčí léta.
Tři lidé na natáčení
Sirupy Yo

Seznamte se s Yolkou. Holkou, co miluje ovoce.

Značky ze sektoru FMCG svou komunikaci často orientují pouze na produkt. Jak ale pojmout komunikaci jinak, navázat vztah s fanoušky a vyhnout se zaběhnutým fotobankovým klišé? Odpověď jsme našli ve vytvoření unikátní tváře značky.
Tři lidé na natáčeníTři lidé na natáčeníTři lidé na natáčení
Vytvořit fungujícího maskota, se kterým se cílová skupina snadno ztotožní, to není jen tak. Z nespočtu brainstormingů se pod rukama naší designérky Téry zrodila Yolka, díky které si mohou zaneprázdněné maminky zavzpomínat na svá bezstarostná dívčí léta.

Jak jsme ji přivedli k životu?

Yolce jsme vymysleli hravý charakter, originální jméno a vzhled, který si dnes fanoušci neodmyslitelně spojují se značkou Yo. Yolka je hravá volnomyšlenkářka, která si život užívá plnými doušky. Miluje ovoce a s ním i sirupy Yo.

Celý rok s Yolkou

Yolka si najde zábavu v každé sezóně, proto jsme navrhli instagramový feed tak, abychom naši hlavní hrdinku mohli sledovat, ať už je jaro, léto, podzim nebo zima.
Tři lidé na natáčeníTři lidé na natáčeníTři lidé na natáčení
Tři lidé na natáčení

Exkurze do světa ovoce

Jaká by měla být komunikace ovocných sirupů? Samozřejmě šťavnatá. Proto jsme ji založili na základě tematických pilířů, které lidí baví, obohacují je o nové informace a jsou hravé zrovna tak, jako Yolka.

Pravidelné zásoby od Yolky 

Yolka miluje, když se může o ovocné osvěžení podělit s ostatními - hlavolamy, kvízy, bludiště, hádanky, to všechno jsou hravé příspěvky na Facebooku i Instagramu, za jejichž vyluštění vás čeká sladká odměna.
Tři lidé na natáčení

Ovocná komunita

Co by to bylo za šťavnatý svět bez sledujících stejně sdílných, jako je samotná Yolka? V dnešní době je těžké najít na sociálních sítích komunitu, která by kolem sebe šířila radost, a nám s Yolkou se to povedlo.

Yolka dělá parádu i v offline světě

Stejně jako každý správný maskot musí i ten náš umět opustit obrazovky telefonů, proto se nám podařilo Yolku dostat třeba na originální merch nebo ji propojit s letní televizní reklamní kampaní.

900

lidí se průměrně zapojí do Yolčiny soutěže.

Navštiv ovocný svět
Instagram

Chci projekt od Story TLRS

Jako součást komunikační skupiny Near & Dear máme přesah do PR, foto a video produkce, strategií a konceptů, takže pro nás není žádná výzva moc velká.
Napište nám
Adéla Marešová