
Zadání a cíle
Klient chtěl dát budově úplně novou tvář, proto jsme začali názvem. K němu jsme pak přidali novou vizuální identitu a komunikační strategií. V rámci strategie bylo zásadní představit dům Radost jako atraktivní a neotřelé místo pro kancelář a přivést první nájemníky.
Požadavky klienta
- Navrhnout novou značku
- Vytvořit grafickou identitu
- Vytvořit komunikační strategii
- Dům zpropagovat a zaplnit nájemníky

Story TLRS řešení
Při vymýšlení nového názvu budovy jsme měli několik vážných kandidátů. Nejprve jsme se s klientem shodli na jménu Vertigo, později jsme se přes DOST (který v sobě obsahuje zkratku původního názvu DOS – Dům odborových svazů) dostali až k Radosti. Ta totiž odkazuje na nový začátek. Minulost jsme tím nechali daleko za sebou.
Hlavním prvkem vizuální identity se stala mřížka, jejíž proporce odpovídají rozmístění dlaždic, kterými je dům obložený. Mřížku jsme použili na webu, sociálních sítích i v offline komunikaci.
Chtěli jsme, aby dům reprezentovalo originální písmo, které splní funkci logotypu a zároveň výrazně propojí veškerou komunikaci. Jeho tvorbu si vzal na starost Christian Jánský z typografického studia Kometa. Při jeho tvorbě se inspiroval funkcionalistickým nábytkem a výsledek je opravdu impozantní.

9,17 Kč
Průměrná cena za proklik (CPC) ze sociálních sítí
589
Počet relevantních leadů získaných během půl roku
700–900 Kč
Průměrná cena za poptávku