10 otázek pro Piera

Nedávno někdo do kanclu donesl článek, ve kterém se tvrdí, že jako Češi strávíme v průměru 12 let našeho života v zaměstnání. Po krátké panice jsme se rozhodli vyzpovídat člověka, který rozhoduje o tom, jak se nám bude ve Story TLRS pracovat. Rozdali jsme papírky, sepsali otázky a vybrali deset, které se týkají firemní kultury, odborů a života člověka, který naši smečku vede — Piera Šestáka. Tázající jsme z pochopitelných důvodů ponechali v anonymitě.

Nedávno někdo do kanclu donesl článek, ve kterém se tvrdí, že jako Češi strávíme v průměru 12 let našeho života v zaměstnání. Po krátké panice jsme se rozhodli vyzpovídat člověka, který rozhoduje o tom, jak se nám bude ve Story TLRS pracovat. Rozdali jsme papírky, sepsali otázky a vybrali deset, které se týkají firemní kultury, odborů a života člověka, který naši smečku vede — Piera Šestáka. Tázající jsme z pochopitelných důvodů ponechali v anonymitě.

Jak vznikl název firmy — Story TLRS?

Na screenshotu níž můžete vidět historický milník, follow-up v imessage po „brainstormingu“, což bylo pivo a smažák v Lokále v Dlouhý s Michalem Šroubkem z WeAre. Samotný název opravdu vychází ze storytellers, vypravěčů příběhů. Přišlo nám, že příběhy a emoce s nimi spojené jsou a budou nedílnou součástí funkčního marketingu. A taky jsme se inspirovali u STRV, jak business modelem, tak názvem. Kluci to dělají fakt dobře. Jo a taky jsme si mysleli, že to bude jen pracovní název.

Nechtěl bys do kanclu nabrat víc holek?

Já myslím, že 10 holek z aktuálně 30členného týmu je dobrý základ. Určitě je na tom ale potřeba pracovat. :)

Díky, žes nám do kanclu koupil Playstation! Plánuješ pořídit další zbytečnost na rozptýlení?

Jasně, určitě bych chtěl dál investovat do našeho Playstation projektu. Her zatím nemáme tolik, kolik bych si na základě dlouhodobé firemní strategie představoval. Stejně tak bych rád zapojil AR, VR sety a případně klasicky ping pong, air hockey, tenis a golf, možná i nějaké ty výherní automaty na zvýšení marže.

Můžeme u nás ve firmě založit odbory?

To by záleželo, kdo by byl předsedou!

Už víš, kam v létě pojedeme na firemní dovolenou?

Vím zatím jen to, že si budeme vybírat z jedné z těchto lokalit: Portugalsko, Mallorca, Itálie nebo Francie.

O kolik procent ročně jako firma rosteme?

200 %, což znamená, že každý rok zdvojnásobíme obrat. A máme obdobným způsobem v plánu růst až do roku 2020. Čeká nás spousta práce. :)

Je pravda, že pracuješ minimálně 12 hodin denně?

Říká se to, ale pravdou je, že to reálné číslo je alespoň dvakrát tak vysoké.

Proč častěji nevyužíváme bazén, který máme v Perucké?

Primárně kvůli práci, která nás čeká každý den v kanceláři, kterou máme v Perucké. Věřím ale, že během léta tuto aktuálně bídnou statistiku výrazně zlepšíme.

Kde vidíš naši reklamku za 5 let?

Jelikož fungujeme 2,5 roku, tak to není jednoduchá otázka. Ale už teď vím, že bychom měli směřovat k tomu, že Story TLRS bude relativně velká digitální agentura s českým HQ a mezinárodním působením. Zároveň nebudeme stát pouze na jedné agenturní noze, ale budeme mít v rámci naší skupiny další projekty — od produktů po další menší agentury — a ze segmentu, kterému rozumíme a ve kterém dokážeme poskytnout přidanou hodnotu a zázemí.

Jaká největší výzva teď stojí před Story TLRS?

Rozhodně to je zvládnutí skokového růstu v rámci Q1/Q2, jak v projektech, tak logicky i nových lidech. Zároveň řešíme potenciální nové produkty a technologie, které bychom s námi chtěli propojit, což by znamenalo další výzvu v už tak zajímavě rozjetém roce.

Díky za odpovědi!
Tvoje StoryFML

Martin Žalud

Autor

Martin Žalud

Social Media Manager

LinkedIn

Další články z našeho blogu

Všechny články