Story TLRS za časů koronaviru

Ze dne na den je reklamní svět v úsporném režimu. No jo, ale co dělat v situaci, se kterou toho moc dělat nejde? Přečtěte si, jak to zvládáme u nás.

Minulý týden jsme hned po vyhlášení nouzového stavu zavedli striktní opatření pro minimalizaci šíření možné nákazy. 


💚 Home office pro všechny

💚 Schůzky jedině přes Google Hangouts, Skype nebo po telefonu

💚 Minimalizujeme MHD a nechodíme na místa, kde je hodně lidí

💚 Zvýšená hygiena a dezinfekce

💚 Mimo domov chodíme s rouškou nebo respirátorem

💚 Naše foto a video produkce maká dál, ale s přísnými hygienickými opatřeními


Počítáme se standardní pracovní dobou i nasazením jednotlivých lidí. Pokud je někomu špatně, dostává placenou dovolenou navíc. Taky mnohem víc zvažujeme, do čeho se teď vyplatí investovat a omezili jsme jakékoli náklady kromě těch nezbytně nutných. 


A protože je nutné bojovat i proti trudnomyslnosti, založili jsme na slacku channel #_quarantine_chill, kde si sdílíme tipy na seriály, knížky, hudbu nebo třeba cvičení – zkrátka cokoli, co nám pomůže tyhle izolovaný časy přežít. Například psanihrave.cz poskytuje do konce dubna firemní licenci zdarma, takže se teď učíme rychleji a lépe psát na počítači.


K tomu se každý den potkáváme online během coffee breaku a jen tak si povídáme, co nového. A hraje nám k tomu hudba ze společného playlistu #HOčiliáda pro zpříjemnění home officu. 🎶



Jak to zvládáte vy?


Nikola Světlíková

Autor

Nikola Světlíková

Copywriter

LinkedIn

Další články z našeho blogu

Všechny články