mBank

Gen Z kampaň, se kterou jsme zbořili Snapchat

mBank chtěla kreativním způsobem představit generaci Z studentský účet a inspirovat ji k jeho založení. A kam jinam se za touto cílovkou vydat než na Snapchat? Postarali jsme se o to, aby tam mBank nikomu neunikla. 👻
Dva mladí lidé s telefonem si fotí selfie

Top 3 kampaně

#1
První case study ve střední a východní Evropě.
#2
První organické využití veřejného Snapchat profilu na českém trhu.
#3
S Ad Recall Liftem +32p výrazně překonala evropský benchmark finančního sektoru (+6p).

Money advices od influencerů

#navlastnitriko jsme spustili v létě, kdy si mladí lidé hledají (první) brigádu. Věděli jsme, že kampaň postavíme na videích, která budou gen Z inspirovat, ale i edukovat o finančních tématech.
Ela & NikiAlex & MartinRučně psaný text Alex & MartinRučně psaný text Ela & Niki
Spojili jsme se proto se dvěma sourozeneckými dvojicemi influencerů, kteří měli za úkol generaci celým procesem provést – od získání první brigády až k prvnímu bankovnímu účtu. Protože od koho jiného by gen Z poslouchala money advices, než od svých „kámošů”?
Naše tváře #navlastnitriko

Hlavně zábavně

Společně jsme natočili sérii edukačních videí, které jsme komunikovali strategicky ve třech fázích – hledání  práce, vydělávání  peněz a na konec jsme se věnovali tématu, jak s prvními penězi naložit.
Formou zábavných challenges, ale i Q&As jsme gen Z dali konkrétní tipy na to, jak napsat CV, zazářit na prvním pohovoru nebo proč je super si peníze odkládat na účet. Hlavní přitom bylo, aby byl obsah co nejvíce vlastní zvolené platformě.
Chtěli jsme Snapchat využít naplno, a tak jsme vytvořili tři speciální AR Lenses, které cíleně podporovaly každou fázi kampaně. A naše cílovka si je zamilovala! 🫶

22.97 s

Average Camera
Playtime Rate

(benchmark: 12–15 s)

1.42%

Click Rate

7.7M+

Impressions

32pt Lift

in Ad Recall

(oproti +6p benchmarku
ve finančním sektoru)

Vyhrňme si rukávy  😜

Výsledky překonaly nejen očekávání klienta, ale hlavně i benchmarky samotné platformy. Snapchat dokonce zveřejnil o kampani případovou studii, která je zároveň první case study ve střední i východní Evropě.  💅
Ikona úvozovek
„Zaujmout mladou generaci v kategorii bankovních služeb není lehký úkol, ale StoryTLRS se ho zhostili více než dobře. Přišli s inovativním nápadem: předat sdělení s tématem letních brigád, jako možností pro teenagery osamostatnit se, prostřednictvím dialogu sourozenecké dvojice. Nápad nás zaujal, protože pro teenagery je mnohem přirozenější přijmout radu od vrstevníků. Relevanci sdělení, formátu a vybraného kanálu prokázala nejen vysoká hodnota ARLR, ale i organické interakce na Snapchat profilu.”
Maxmilián Stráský
Marketing Communication Specialist ve společnosti mBank CZ
Telefon s mBank obsahemIkona mBankIkona Spachat

Sledujte mBank na Snapchatu

A s klientem se na Snapchat ještě vrátíme!
Už teď ale můžete dát follow here.

Chci projekt od Story TLRS

Jako součást komunikační skupiny Near & Dear máme přesah do PR, foto a video produkce, strategií a konceptů, takže pro nás není žádná výzva moc velká.
Napište nám