Pražské náplavky

Komiksová bublina

Pražské náplavky jsou jednou z nejatraktivnějších lokací nacházejících se na území hlavního města Prahy.

Požadavek klienta

Klient, kterým je Trade Centre Praha (TCP) nás pozval v roce 2015 do výběrového řízení na tvorbu brand identity, webu a správu sociálních sítí. Požadoval vývoj přehledného portálu, který by sloužil k rezervaci obchodních prostorů a zároveň poskytoval přehled o kulturním dění na náplavkách. Součástí spolupráce byl i mediální launch celého projektu.

Vlna – nová identita

Vytváření identit nás baví a jsme v tom jako ryba ve vodě. Naše uvažování o vizuální identitě logicky vycházelo z pojícího prvku všech pražských náplavek, tedy z řeky Vltavy, která se otiskla přímo do loga.

Pilíř všeho – multifunkční web

Výzvou pro nás byla tvorba webové aplikace, jejíž cílem bylo zjednodušit zdlouhavý proces zajišťování krátkodobých pronájmů. Web slouží nejen prodejcům a nájemcům, ale i těm, kteří chtějí na jednom místě najít veškeré informace o dění na nábřeží.

Sítě rozhozeny

To bychom nebyli my, kdybychom nedělali skvělý sociální sítě, který lidi milujou. Na Facebooku i Instagramu komunikujeme krásné fotky, ilustrace a všechny eventy, na jejichž produkci a propagaci se někdy spolupodílíme – jako například zahájení nebo ukončení sezóny, Náplavka žije a další. Vytvořili jsme i originální vratné kelímky a plátěné tašky.

Chci projekt od Story TLRS

Jako součást komunikační skupiny Near & Dear máme přesah do PR, foto a video produkce, strategií a konceptů, takže pro nás není žádná výzva moc velká.
Napište nám
Šipka vlevo
Zpět na případovky