
Požadavek klienta
Klient, kterým je Trade Centre Praha (TCP) nás pozval v roce 2015 do výběrového řízení na tvorbu brand identity, webu a správu sociálních sítí. Požadoval vývoj přehledného portálu, který by sloužil k rezervaci obchodních prostorů a zároveň poskytoval přehled o kulturním dění na náplavkách. Součástí spolupráce byl i mediální launch celého projektu.

Vlna – nová identita
Vytváření identit nás baví a jsme v tom jako ryba ve vodě. Naše uvažování o vizuální identitě logicky vycházelo z pojícího prvku všech pražských náplavek, tedy z řeky Vltavy, která se otiskla přímo do loga.
Pilíř všeho – multifunkční web
Výzvou pro nás byla tvorba webové aplikace, jejíž cílem bylo zjednodušit zdlouhavý proces zajišťování krátkodobých pronájmů. Web slouží nejen prodejcům a nájemcům, ale i těm, kteří chtějí na jednom místě najít veškeré informace o dění na nábřeží.
Sítě rozhozeny
To bychom nebyli my, kdybychom nedělali skvělý sociální sítě, který lidi milujou. Na Facebooku i Instagramu komunikujeme krásné fotky, ilustrace a všechny eventy, na jejichž produkci a propagaci se někdy spolupodílíme – jako například zahájení nebo ukončení sezóny, Náplavka žije a další. Vytvořili jsme i originální vratné kelímky a plátěné tašky.
