Aufeer Design

Komiksová bublina

Aufeer Design zajišťuje inženýrská a vývojářská řešení pro automotive; od návrhu až po vysoce reálné modely a technické listy výroby. I díky své všestrannosti a talentu pracuje firma pro světové značky, jako jsou např. Škoda Auto, Porsche, Bentley, Volvo, Hymer, Airbus a další.

Zadání a cíle

Jak nastartovat nábor odborníků pro firmu v dopravním průmyslu, která kvůli NDA nemůže prozradit skoro nic z toho, co dělá? Rozjeli jsme kampaň postavenou na myšlence, že když něco vzniká v utajení, jde o přelomovou věc, u které chcete být.

Projekt se skládal ze čtyř částí

Řešení

1. Návrh a výroba HR microsite

Místem, kam směřoval traffic ze všech částí kampaně, byla nově vytvořená HR microsite. Jednalo se o jednoduchý web, na kterém potenciální zájemce o práci v AFD rychle a jednoduše nalezl veškeré informace nejen o nabízených pozicích, ale i o společnosti jako takové. Zároveň dostal možnost jednoduše AFD kontaktovat s konkrétním dotazem, domluvit si schůzku nebo poslat CV.

2. Televizní reklamy

Série tří reklam – primárně určených do regionálních televizí, sekundárně na Facebook a YouTube – měla jednoduchou myšlenku: Protože většina projektů, které se v AFD realizují, je vázaná mlčenlivostí a nemůžeme mluvit o jejich detailech, postavili jsme koncept videí na náznacích. Cílem bylo vzbudit zvědavost a podtrhnout důležitost a pestrost těchto projektů.

Koncept spotů přímo souvisí i s vizuály a textací výše zmíněné HR microsite a navazujících kampaní. Jednotlivé části projektu tak tvořily ucelenou komunikační linku se stejnými motivy ve všech kanálech.

3. PPC a Facebook kampaně

Tříměsíční kampaň měla za cíl oslovit primárně vysokoškolsky vzdělané odborníky ve středočeském kraji, kteří by mohli mít zájem pracovat v AFD na nejrůznějších pozicích.

Hledali jsme především nové designéry, konstruktéry a projektové manažery. Vizuálně i obsahově kampaň vycházela z kreativy videí a skládala se ze tří částí:

  • Brand building & Reach: Pomocí videí jsme na FB oslovili v první části kampaně naší cílovou skupinu.
  • Traffic to website: Uživatele, kteří projevili zájem o video nebo po zhlédnutí přešli na HR microsite, jsme znovu oslovili pomocí linkshare kreativ.
  • Remarketing: V závěrečné části kampaně jsme znovu zacílili uživatele, kteří navštívili web, ale neodeslali CV nebo nevyplnili kontaktní formulář. Oslovovali jsme je pomocí upravených linkshare kreativ.

4. Redesign webových stránek

Cílem úpravy bylo primárně sjednocení designu napříč weby, jeho modernizace a zlepšení uživatelského rozhraní. Vycházeli jsme ze stávajícího systému a drobnými úpravami stránky aktualizovali.

470

Komiksová bublina

Počet prokliků vedoucí na konkrétní pozice v druhé fázi kampaně

10 Kč

Komiksová bublina

Cena za proklik v druhé fázi Facebookové kampaně

4 385

Komiksová bublina

Počet zájemců přivedených na web skrze Google Ads