
Po čem ženy touží
Klientky chtěly vybudovat online cestovku pro ženy, která bude sloužit pro prodej pobytů, ale i jako místo pro poznávání nových kamarádek. Název i logo už byly na světě, ale upřímně – vypadaly zaměnitelně s jinými cestovkami a ničím nezaujaly cílovku žen středního věku, vyšších příjmů a s touhou objevovat, poznávat a seznamovat se s jinými ženami stejných zájmů.
Proto jsme vymysleli název Manao, který v havajštině znamená „touhu“ nebo něco „chtít“, brand identitu postavili na příjemných pastelových barvách a místo vyumělkovaných fotek jak z fotobanky použili ilustrace.

E-shop a sociální síť v jednom
Největší výzvou byl web, který jsme stavěli úplně od základu, a museli při tom vyřešit složitý rezervační systém. Design jsme navrhli tak, abychom návštěvnice od začátku vedli k založení profilu, rezervaci pobytu a komunikaci s ostatními ženami. Podstrany jednotlivých pobytů nesloužily jen k představení toho, kam se pojede a co se tam bude dít, ale i jako diskuzní fóra pro sdílení zážitků nebo na domlouvání podrobností cesty. Zkrátka k budování komunity.
Jiný obsah vidí registrované členky, jiný neregistrované. Rozdílná je i jejich možnost interakce na stránce. Pobyty se dají ukládat do wishlistů nebo filtrovat podle zvolených zájmů.
